Asistență lunară (Outsourcing) privind securitatea și sănătatea în muncă
În conformitate cu prevederile legislație privind securitatea muncii fiecare instituție trebuie să aibă un responsabil privind securitatea muncii, sau în cazul în care la instituție nu există o asemenea persoană, instituția poate incheia un contract de prestare servicii cu o companie externă.
Compania noastră vă poate oferi asemenea servicii, după cum urmează:
1) La etapa inițială va efectua auditul în domeniul SSM și va veni cu un raport privind abaterile legislative depistate;
2) Va elabora ordinele de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
3) Va efectua instruirea introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a personalului beneficiarului cu îndeplinirea Fisei personale de instruire în domeniul securității și sănătății în muncă;
4) Va monitoriza efectuarea instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Va elabora pachetul de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate:
· Instrucțiunea instruirii introductiv generale de securitate și sănătate în muncă;
· Instrucțiunea privind acordarea primului ajutor medical accidentatului;
· Instrucțiunea pentru conferirea I grupe calificative de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
· Instrucțiunea de securitate și sănătate în muncă privind apărarea împotriva incendiilor;
· Instrucțiunile de securitate si sanatate în muncă pentru toate ocupațiile și activitățile, expediate consultantului pe adresa electronică;
5) Va elabora și întocmi Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
6) Va elabora și întocmi fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații beneficiarului conform listei primite de la acesta;
7) Va întocmi planul anual de protecţie şi prevenire;
8) Va efectua evaluarea factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
· Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
· Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
· Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
9) Va elabora si intocmi urmatoarele Registre:
· Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
· Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
· Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
· Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
10) Va intocmi Regulamentul cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
11) Va actualiza toate actele privind securitatea muncii la necesitate;
12) Va efectua instruiri privind apărarea împotriva incendiilor la angajarea noilor persoane și periodic o dată la 6 luni, cu îndeplinirea Registrului de evidență a instruirilor privind apărarea împotriva incendiilor;
13) Va efectua instruiri la prima grupă de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic la angajarea noilor persoane și periodic o dată la 12 luni, cu îndeplinirea Registrului de
evidență a instruirilor la prima grupă de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
14) Va participa și oferi asistenta în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
15) Va participa la cercetarea accidentelor cu incapacitate temporară de muncă;
16) Va propune periodic recomandari si măsuri de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
Serviciile enumerate mai sus vor fi prestate în baza unui contract, încheiat intre instituția dvs. și compania noastră.
Prețul pentru asistența lunară (Outsourcing) privind securitatea și sănătatea în muncă, variază în dependență de nr. de angajați, domeniul de activitate, fluctuația personalului și locație sau nr. de locații. Vedeți mai jos care poate fi prețul aproximativ pentru asistența lunară (Outsourcing) privind securitatea și sănătatea în muncă la compania dvs.
Atenție!!! În dependență de anumite condiții, nr. de locații ale clientului, amplasarea locațiilor (în raza or. Chișinău sau în afara acestuia) prezența diverselor utilaje la companie sau alte cerințe, prețul indicat mai jos poate crește.
Pentru a solicita o ofertă sau un draft de contract privind asistența lunară (Outsourcing) privind securitatea și sănătatea în muncă, apelați la numerele: 068 11 84 55 sau 068 821 572.
Genul de activitate | Prețul confom nr. de angajați - cu o locație în raza or. Chișinău (pt necesitatea deplasării la mai multe locații sau la locații în afara or. Chișinău se adaugă cheltuieli de deplasare) |
|
pînă la 5 angajați– 1500 lei/lună; de la 6 la 12 angajați - 2000 lei/lună; de la 13 la 20 angajați - 2500 lei/lună; de la 21 la 35 angajați - 3000 lei/lună; de la 36 la 50 angajați - 3500 lei/lună; de la 51 la 70 angajați - 4000 lei/lună; de la 71 la 100 angajați - 4500 lei/lună. de la 101 la 130 angajați - 5000 lei/lună. de la 131 la 160 angajați - 5500lei/lună. de la 161 la 200 angajați - 6000 lei/lună. de la 201 la 250 angajați - 6500 lei/lună. de la 251 la 300 angajați - 7000 lei/lună. de la 301 la 350 angajați - 7500 lei/lună. de la 351 la 400 angajați - 8000 lei/lună. de la 401 la 450 angajați - 8500 lei/lună. de la 451 la 500 angajați - 9000 lei/lună. peste 501 angajați - preț negociabil. |
|
pînă la 5 angajați– 2000 lei/lună; de la 6 la 12 angajați - 2500 lei/lună; de la 13 la 20 angajați - 3000 lei/lună; de la 21 la 35 angajați - 3500 lei/lună; de la 36 la 50 angajați - 4000 lei/lună; de la 51 la 70 angajați - 4500 lei/lună; de la 71 la 100 angajați - 5000 lei/lună. de la 101 la 130 angajați - 5500 lei/lună. de la 131 la 160 angajați - 6000 lei/lună. de la 161 la 200 angajați - 6500 lei/lună. de la 201 la 250 angajați - 7000 lei/lună. de la 251 la 300 angajați - 7500 lei/lună. de la 301 la 350 angajați - 8000 lei/lună. de la 351 la 400 angajați - 8500 lei/lună. de la 401 la 450 angajați - 9000 lei/lună. de la 451 la 500 angajați - 9500 lei/lună. peste 501 angajați - preț negociabil. |
|
pînă la 5 angajați– 2500 lei/lună; de la 6 la 12 angajați - 3000 lei/lună; de la 13 la 20 angajați - 3500 lei/lună; de la 21 la 35 angajați - 4000 lei/lună; de la 36 la 50 angajați - 4500 lei/lună; de la 51 la 70 angajați - 5000 lei/lună; de la 71 la 100 angajați - 5500 lei/lună. de la 101 la 130 angajați - 6000 lei/lună. de la 131 la 160 angajați - 6500 lei/lună. de la 161 la 200 angajați - 7000 lei/lună. de la 201 la 250 angajați - 7500 lei/lună. de la 251 la 300 angajați - 8000 lei/lună. de la 301 la 350 angajați - 8500 lei/lună. de la 351 la 400 angajați - 9000 lei/lună. de la 401 la 450 angajați - 9500 lei/lună. de la 451 la 500 angajați - 10000 lei/lună. peste 501 angajați - preț negociabil. |
|
pînă la 5 angajați– 3000 lei/lună; de la 6 la 12 angajați - 4000 lei/lună; de la 13 la 20 angajați - 4500 lei/lună; de la 21 la 35 angajați - 5500 lei/lună; de la 36 la 50 angajați - 6500 lei/lună; de la 51 la 70 angajați - 7500 lei/lună; de la 71 la 100 angajați - 8500 lei/lună. de la 101 la 130 angajați - 9500 lei/lună. de la 131 la 160 angajați - 10500 lei/lună. de la 161 la 200 angajați - 11500 lei/lună. de la 201 la 250 angajați - 12500 lei/lună. de la 251 la 300 angajați - 13500 lei/lună. de la 301 la 350 angajați - 14500 lei/lună. de la 351 la 400 angajați - 15500 lei/lună. de la 401 la 450 angajați - 16500 lei/lună. de la 451 la 500 angajați - 17500 lei/lună. peste 501 angajați - preț negociabil. |